یازده دلیل در پاسخ یک سوال؛ چرا باید وب سایتداشته باشیم؟
یازده دلیل در پاسخ یک سوال؛ چرا باید وب سایتداشته باشیم؟
چرا به وب سایتنیاز داریم؟
به عنوان صاحب یک کسب وکار شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا باید وب سایت داشته باشم.در نوشته زیر برخی از دلایلی که احتمالاً می تواند شما را قانع نماید تا به فکر ساختن ویترین کسب و کارر خود در فضای مجازی بیفتید را فهرست نموده ایم:
۱- وب سایتدر نقش بروشور و کاتالوگ آنلاین :
کاتالوگ و بروشور کسب و کار شما در ۲۴ ساعت امکان ارائه شدن به مشتریان را خواهد داشت. این را مقایسه کنید با هزینه های گزافی که تاکنون برای تهیه و توزیع بروشورهای کاغذی انجام داده اید تا به ارزش وب سایت بیشتر پی ببرید.
۲- نمایش حرفه ای بودن و ارزش کسب و کار:
اگر شما وب سایتداشته باشید می توانید از ایمیل وب سایتخود برای ارائه به مشتریان استفاده نمایید که شکل بسیار حرفه ای تری دارد نسبت به این که در ارتباطات خود از ایمیلل های شخصی مانند سرویس های جی میل و یاهو استفاده نمایید. ضمن این که وجود وب سایت می تواند اینن پیام را به ذهن مخاطبان مخابره کند که این کسب و کار خالق ارزشی است که حاضر است با صرف هزینه، آنن را در وب سایتخود معرفی و تبلیغ نماید.
۳- در معرض دید مشتریان بیشتری قرار بگیرید:
طبق آمارها هر روز حدود بیش از ۲ ٫ ۵ میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند و اگر شما در این فضای آنلاین حضور نداشته باشید عملاً امکان استفاده از فرصت دیده شدن در اینترنت را از دست خواهید داد.
۴- فرص اثرگذاری روی مشتریان بالقوه :
با حضور در فضای آنلاین شما این فرصت فوق العاده را خواهید داشت که مشتریان خود را با ارائه و معرفی موثر خدمات و محصولات خود جذب نمایید.
۵- وب سایت در نقش واحد خدمات مشتریان ۲۴ ساعته:
وقتی شما محتوای متناسب با نیاز کاربران وب سایتخود را تهیه و منتشر می نمایید دیگر لازم نیست تا آن ها برای پرسیدن سوالات خود به محل شما مراجعه حضوری نمایند و یا حتی تلفن بزنند.
۶- ارائه سریع آخرین محصولات و خدمات:
به راحتی و به سرعت و به صورت رایگان می توانید آخرین محصولات و خدمات خود را در وب سایتارائه نموده یا خدمات قبلی را به روز رسانی نمایید و مشتریان خود را از تغییرات کسب و کارتان با خبر سازید.
۷- تقویت بخش بازاریابی:
قطعاً امروزه بخش مهمی از فعالیت های بازاریابی به بازاریابی آنلاین اختصاص دارد. بدون داشتن وب سایت فرصت مغتنم استفاده از مشتریان بالقوه خود در فضای آنلاین را از دست خواهید داد. امروزه بهینه سازی وبب سایتبرای موتورهای جستتجو (سئو) برای صاحبان کسب و کارها بسیار اهمیت دارد چرا که می تواندد مستقیماً جریان مالی مستمری را با افزایش فروش برای آن ها ایجاد نماید.
۸- پشتیبانی ۲۴ ساعته :
با راه اندازی صحیح و پرقدرت یک سیستم تیکتینگ (سیستم ثبت درخواست های مشتریان) در وب سایتخود همیشه می توانید با افتخار به مشتریانتان بگویید که ۲۴۴ ساعته از آنها پشتیبانی و حمایت خواهید کرد.
۹- فرصت بلاگ نویسی و اشتراک گذاری عقاید و تجربیات شخصی :
شما همواره می توانید در بخش مقالات یا نوشته های وب سایت تان عقاید و تجربیات خود را با کاربران خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید و با آن ها در تعامل باشید.
۱۰- یک رسانه در اختیار دارید :
وب سایتشما میتواند رسانه شما باشد. به عنوان مثال هر گاه خبری یا شایعه ای در فضای کسب و کار درباره شما مطرح می شود ، یک مرجع موثق کاربران برای مراجعه و کسب اخبار دقیق، وب سایتکسب وکارر ها است.
۱۱- شانس رقابت با غول های کسب وکار :
شاید شما قادر نباشید مانند شرکت رقیب یک آسمانخراش برای دفتر خود بخرید اما با داشتن یک وب سایت بسیار جذاب و با محتوای مناسب و موثر می توانید در ذهن بسیاری از مشتریان خود به عنوان رقیبی برای بزرگان عرصه کسب و کار خود همواره مورد توجه قرار داشته باشید.
مشاهده پست مشابه : تاریخ و زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 95 96
میزان اهمیت ظاهر سایت در طراحی وب سایت
به وبلاگ خود خوش امدید